Terug
Gepubliceerd op 25/04/2022

Besluitenlijst  Vast bureau

di 19/04/2022 - 16:00 Schepenzaal
  • Financiën

    • Goedkeuring overzichtslijst bestelaanvragen

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de bestelaanvragen dd. 19/04/2022 van de investeringsuitgaven voor een bedrag tussen de 2.500 euro incl. btw en de 5.000 euro incl. btw en de exploitatieuitgaven hoger dan 5.000 euro incl. btw, waarvoor het vast bureau budgethouder is.

    • Goedkeuring mandatenlijsten

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de mandaten met nr. 2022/164, 2022/167 (exploitatie) en 2022/166 (investeringen).

    • Kennisname verslag financiële inspectie WZC, CDV en serviceflats dd. 13 april 2022

      Goedgekeurd

      Er wordt kennis genomen van het verslag van de financiële inspectie WZC, CDV en serviceflats dd. 13 april 2022.

  • Personeel

    • Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde: definitieve beslissing

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van de besluiten van Fedris, naar aanleiding van de aanvraag tot schadeloosstelling wegens een beroepsziekte, ingediend door een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde.

    • Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde: definitieve beslissing

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van de besluiten van Fedris, naar aanleiding van de aanvraag tot schadeloosstelling wegens een beroepsziekte, ingediend door een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde.

    • Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde – definitieve beslissing

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau verklaart de aanvraag om schadeloosstelling wegens een beroepsziekte die voorkomt op de Belgische lijst der erkende beroepsziekten van een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde ontvankelijk maar niet gegrond.

    • Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde – definitieve beslissing

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau verklaart de aanvraag van een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde wegens een beroepsziekte die voorkomt op de Belgische lijst der erkende beroepsziekten ontvankelijk maar niet gegrond.

    • Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde – definitieve beslissing

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau verklaart de aanvraag van een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde wegens een beroepsziekte die voorkomt op de Belgische lijst der erkende beroepsziekten ontvankelijk maar niet gegrond.

    • Ontwerpbeslissing: Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau verklaart de aanvraag van een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde ontvankelijk en gegrond wat de terugbetaling van de kosten voor geneeskundige verzorging betreft vanaf 3 november 2020 tot 23 februari 2021, dit in het kader van een beroepsziekte.

    • Ontwerpbeslissing: Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van de besluiten van Fedris, naar aanleiding van de aanvraag tot schadeloosstelling wegens een beroepsziekte, ingediend in naam van een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde.

    • Ontwerpbeslissing: Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van de besluiten van Fedris, naar aanleiding van de aanvraag tot schadeloosstelling wegens een beroepsziekte, ingediend in naam van een personeelslid van het centrum voor dagverzorging Ter Linde.

    • Ontwerpbeslissing: Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau verklaart de aanvraag van een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde ontvankelijk en gegrond wat de terugbetaling van de kosten voor geneeskundige verzorging betreft vanaf 13 november 2020 tot 24 februari 2021, dit in het kader van een beroepsziekte.

    • Ontwerpbeslissing: Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau verklaart de aanvraag van een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde ontvankelijk en gegrond wat de terugbetaling van de kosten voor geneeskundige verzorging betreft vanaf 19 juli 2021 tot 16 november 2021, dit in het kader van een beroepsziekte.

    • Ontwerpbeslissing: Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van de besluiten van Fedris, naar aanleiding van de aanvraag tot schadeloosstelling wegens een beroepsziekte, ingediend in naam van een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde.

    • Ontwerpbeslissing: Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau verklaart de aanvraag ontvankelijk maar niet gegrond.

    • Ontwerpbeslissing: Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van de besluiten van Fedris, naar aanleiding van de aanvraag tot schadeloosstelling wegens een beroepsziekte.

    • OCMW – toelating tot progressieve tewerkstelling

      Goedgekeurd

      Onder voorbehoud van voorafgaande schriftelijke goedkeuring door de mutualiteit en goedkeuring door IDEWE wordt aan een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde toestemming verleend om haar functie weer op te nemen met deeltijdse prestaties in het kader van een progressieve tewerkstelling en dit vanaf 20/04/2022 voor 19u per week.

    • OCMW – verlenging progressieve tewerkstelling

      Goedgekeurd

      Aan een personeelslid wordt toestemming verleend om de functie verder te zetten met deeltijdse prestaties in het kader van een progressieve tewerkstelling en dit vanaf 16/04/2022 tot en met 30/06/2022 voor 19u per week.

    • OCMW – toelating tot progressieve tewerkstelling

      Goedgekeurd

      Aan een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde wordt toestemming verleend om haar functie weer op te nemen met deeltijdse prestaties in het kader van een progressieve tewerkstelling en dit vanaf 19/04/2022 tot en met 18/07/2022 voor 19u per week.

    • Vacant verklaring en aanstelling uit de werfreserve van 1 functie van logistiek medewerker in verpleeg- of verblijfseenheid (IFIC-categorie 8 – IFIC code 6071) voor 0,5 FTE

      Goedgekeurd

      1 Functie van logistiek medewerker in verpleeg- of verblijfseenheid (IFIC-categorie 8 – IFIC code 6071) in vast en deeltijds (0,5 FTE) contractueel verband wordt vacant verklaard en aangesteld uit de werfreserve.

    • Aanstelling van 1 functie ‘hulpkok’ (IFIC-functie kok – IFIC categorie 11 – IFIC code 2671) in vast en voltijds contractueel verband

      Goedgekeurd

      Een hulpkok (IFIC-functie kok) wordt aangesteld in vast en voltijds contractueel verband. 

    • Aanstelling van 1 functie ‘hulpkok’ (D1-D3) (IFIC-functie kok – IFIC categorie 11 – IFIC code 2671) in vast en voltijds contractueel verband

      Goedgekeurd

      Een hulpkok (IFIC-functie kok) wordt aangesteld in vast en voltijds contractueel verband. 

    • Toewijzing IFIC personeel WZC– Geïmplementeerde referentiefuncties en geactiveerde barema’s

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van de keuzes gemaakt door de personeelsleden van het WZC Ter Linde in het kader van de IFIC-toewijzingen.

  • Sociale zaken en welzijn

    • Opvangcapaciteit voor tijdelijk ontheemden uit Oekraïne: bepalen aanbod en financiering

      Goedgekeurd

      Met het oog op financiering door de Vlaamse Overheid worden de volgende opvangplaatsen voor ontheemden uit Oekraïne geregistreerd in de Vlaamse huisvestingstool:
      - doorgangswoning 11 in "De Sleedoorn", Diksmuidesteenweg 95, 8830 Hooglede (1 plaats)
      - doorgangswoning 12 in "De Sleedoorn", Diksmuidesteenweg 95, 8830 Hooglede (2 plaatsen)
      - serviceflat 13 "Residentie Zevekote", Kleine Stadenstraat 2, 8830 Hooglede (2 plaatsen)
      - serviceflat 33 "Residentie Zevekote", Kleine Stadenstraat 2, 8830 Hooglede (2 plaatsen)
      - serviceflat 37 "Residentie Zevekote", Kleine Stadenstraat 2, 8830 Hooglede (2 plaatsen).

Namens Vast bureau,

Rik Dekens
Algemeen directeur

Rita Demare
Burgemeester-Voorzitter