Terug
Gepubliceerd op 09/01/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 08/01/2025 - 11:00 Bureau Burgemeester
  • Informatie en communicatie

    • Goedkeuren verslag vorige zitting

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige zitting wordt goedgekeurd.

  • Financiën

    • Goedkeuring overzichtslijst bestelaanvragen

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de bestelaanvragen dd. 08/01/2025 van de investeringsuitgaven voor een bedrag tussen de 2.500 euro incl. btw en de 5.000 euro incl. btw en de exploitatieuitgaven hoger dan 5.000 euro incl. btw, waarvoor het vast bureau budgethouder is.

    • Goedkeuring mandatenlijsten

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de mandaten met nr. 2025/001, 2025/002, 2025/004, 2025/005, 2025/008, 2025/009, 2025/010, 2025/011 (exploitatie) en 2025/007, 2025/013 (investeringen).

  • Personeel

    • Beëindiging arbeidsovereenkomst door opzegging personeelslid WZC Ter Linde - kennisname

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt akte van het ontslag door opzegging van een personeelslid.

    • Bijscholingsprogramma 2025 Woonzorgcentrum en Centrum voor dagverzorging Ter Linde

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan het bijscholingsprogramma voor het jaar 2025 voor de personeelsleden van het Woonzorgcentrum en Centrum voor dagverzorging Ter Linde.

  • Algemeen beleid

    • OCMW-raad – samenroeping en dagorde

      Goedgekeurd

      Het vast bureau roept de OCMW-raad samen op donderdag 16 januari 2025 om 20u30 en de agenda wordt vastgesteld. 

Namens Vast bureau,

Filip Van Eeckhout
Algemeen directeur

Kristof Pillaert
Aangewezen-Burgemeester