Terug
Gepubliceerd op 13/11/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 12/11/2025 - 11:00 Bureau Burgemeester
  • Informatie en communicatie

    • Goedkeuren verslag vorige zitting

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige zitting wordt goedgekeurd.

  • Algemeen beleid

    • OCMW-raad – samenroeping en dagorde

      Goedgekeurd

      Het vast bureau roept de OCMW-raad samen op donderdag 20 november 2025 om 20u30 en de agenda wordt vastgesteld.

  • Financiën

    • Goedkeuring mandatenlijsten

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de mandaten met nr. 2025/416, 2025/419 (exploitatie) en 2025/418 (investeringen).

  • Personeel

    • Beëindiging arbeidsovereenkomst door opzegging contractueel personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt akte van het ontslag door opzegging van een contractuele zorgkundige in het Woonzorgcentrum Ter Linde, waarbij de opzegtermijn ingaat op 13 oktober 2025 en eindigt op 11 januari 2026.

  • Overheidsopdrachten

    • Verbouwing B-vleugel WZC Ter Linde - Goedkeuring verrekening 21

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan verrekening 21 (wijzigingen tracé sanitair en CV en wijziging medicijnkoelkast) van de opdracht “Verbouwing B-vleugel WZC Ter Linde ” voor het totaal bedrag in min van € -6.578,74 excl. btw of € -6.973,46 incl. btw.

    • Aankoop meubilair cafetaria WZC - via raamovereenkomst 'aankoop meubilair' - AZO - Goedkeuring gunning

      Goedgekeurd

      De opdracht “Aankoop meubilair cafetaria WZC' zal verlopen via de raamovereenkomst die Aankoopcentrale voor Zorg en Overheid -AZO sloot met MOMENTS FURNITURE NV. De afnames zullen gebeuren tegen de eenheidsprijzen vermeld in de offerte van deze inschrijver.  De uitgave bedraagt € 67.852,21 excl btw of € 82.101,18 incl.21% btw.

Namens Vast bureau,

Filip Van Eeckhout
Algemeen directeur

Kristof Pillaert
Burgemeester-Voorzitter