Terug
Gepubliceerd op 24/09/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 24/09/2025 - 11:00 Bureau Burgemeester
  • Informatie en communicatie

    • Goedkeuren verslag vorige zitting

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige zitting wordt goedgekeurd.

  • Financiën

    • Goedkeuring overzichtslijst bestelaanvragen

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de bestelaanvragen dd. 24/09/2025 van de investering- en exploitatieuitgaven hoger dan 5.000 euro incl. btw, waarvoor het vast bureau budgethouder is.

    • Goedkeuring mandatenlijsten

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de mandaten met nr. 2025/358, 2025/360, 2025/364, 2025/365 (exploitatie) en 2025/362 (investeringen).

    • Goedkeuring aanpassing van de ramingen

      Goedgekeurd

      Het overzicht van de aanpassing van de ramingen van boekjaar 2025 in bijlage wordt goedgekeurd.

  • Personeel

    • Arbeidsongevallen – consolidaties

      Goedgekeurd

      Het arbeidsongeval overkomen aan een personeelslid van het WZC Ter Linde wordt geconsolideerd zonder restletsel op 26/09/2025.

    • Aanwerven personeel voor het dienstenchequebedrijf “Het Dienstenhuis”

      Goedgekeurd

      Aanstelling als poetshulp voor het dienstenchequebedrijf "Het Dienstenhuis" (Ev) voor 20/38u, dit met ingang van 01/10/2025 voor onbepaalde duur.

  • Overheidsopdrachten

    • Raamovereenkomst – Goedkeuring tot instappen in raamovereenkomst “Zorgmeubilair perceel 2 voornamelijk meubilair voor de leefruimte/woonkamer” van AZO voor aankoop meubilair van 5 burelen (hoofdverpleging, directie, sociale dienst en multifunctioneel)

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan het instappen vanaf 24/09/2025 tot de raamovereenkomst ‘Zorgmeubilair perceel 2 voornamelijk meubilair voor de leefruimte/woonkamer”, opgesteld door de ontwerper, Aankoopcentrale voor Zorg en Overheid -AZO.  De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de Overheidsopdrachten.
      De raamovereenkomst werd door AZO gesloten op 01/01/2024 voor periode van 4 jaar met Puur Office, Lummense Kiezel 51 te 3510 Hasselt, tegen de eenheidsprijzen vermeld in de offerte van deze inschrijver.  De raming bedraagt  € 18.594,38 incl. 21% btw.

    • Raamovereenkomst: Leveren van dranken gemeente en OCMW - Goedkeuring principe

      Goedgekeurd

      Principieel akkoord te gaan met Raamovereenkomst: Leveren van dranken gemeente en OCMW voor een bedrag indicatief geraamd op € 132.000,00 incl. btw.

      Gemeente Hooglede wordt gemandateerd om de procedure te voeren en in naam van OCMW Hooglede bij de gunning van de opdracht op te treden.

Namens Vast bureau,

Filip Van Eeckhout
Algemeen directeur

Kristof Pillaert
Burgemeester-Voorzitter