Terug
Gepubliceerd op 24/05/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

wo 22/05/2024 - 12:00 Gemeenteraadszaal
  • Informatie en communicatie

    • Goedkeuren verslag vorige zitting

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige zitting wordt goedgekeurd.

  • Financiën

    • Goedkeuring mandatenlijsten

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de mandaten met nr. 2024/211, 2024/213, 2024/214 (exploitatie) en 2024/217 (investeringen).

  • Personeel

    • Functie Logistiek medewerker Lokaal Dienstencentrum (Ev): aanstelling

      Goedgekeurd

      Een persoon wordt aangesteld als logistiek medewerker lokaal dienstencentrum in deeltijds contractueel verband (19/38u – 0,50 VTE).

    • OCMW: beëindiging arbeidsovereenkomst door opzegging - kennisname

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt akte van het ontslag door opzegging vanwege een contractuele verpleegkundige in het WZC ter Linde, waarbij de opzegtermijn ingaat op 20 mei 2024 en eindigt op 9 juni 2024.

  • Sociale zaken en welzijn

    • Aanvraag bij het Departement Zorg van de Vlaamse Overheid tot verlenging van de erkenning van het serviceflatgebouw "Ter Linde"

      Goedgekeurd

      Er wordt een aanvraag ingediend bij het Departement Zorg van de Vlaamse Overheid tot verlenging van de erkenning van het serviceflatgebouw "Ter Linde" Gitsbergstraat 40, 8830 Hooglede (Gits) met ingang van 1 oktober 2024 voor 20 wooneenheden.

  • Overheidsopdrachten

    • Aankoop 2 medicatiewagens - Goedkeuring gunning

      Goedgekeurd

      De opdracht “Aankoop 2 medicatiewagens ” wordt gegund aan de firma met de enige offerte (op basis van de prijs), zijnde STERIMED BVBA, Holstraat-Heukelom 13 te 3770 Riemst tegen het nagerekende offertebedrag van € 5.066,24 excl. btw of € 6.130,15 incl. 21% btw.

Namens Vast bureau,

Filip Van Eeckhout
Algemeen directeur

Frederik Demeyere
Burgemeester-Voorzitter