Terug
Gepubliceerd op 20/03/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 19/03/2025 - 11:00 Bureau Burgemeester
  • Informatie en communicatie

    • Goedkeuren verslag vorige zitting

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige zitting wordt goedgekeurd.

  • Financiën

    • Goedkeuring mandatenlijsten

      Goedgekeurd

      Goedkeuring wordt verleend aan de overzichtslijst van de mandaten met nr. 2025/135, 2025/136, 2025/144, 2025/145 (exploitatie) en 2025/141 (investeringen).

  • Informatica

    • Informatieveiligheidsplan 2025-2027

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van het informatieveiligheidsplan 2025-2027 en keurt het goed. 

  • Personeel

    • Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte (long covid) personeelslid Woonzorgcentrum Ter Linde: (ziektecode R 140403) – definitieve beslissing

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau verklaart de aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte van een personeelslid van het Centrum voor dagverzorging Ter Linde definitief ontvankelijk maar niet gegrond.

    • Vraag om ontslag wegens pensionering - aktename

      Goedgekeurd

      Aan een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde wordt ontslag verleend wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd per 1 mei 2025.

    • Vraag om ontslag wegens pensionering - aktename

      Goedgekeurd

      Aan een personeelslid van het Woonzorgcentrum Ter Linde wordt ontslag verleend wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd per 1 mei 2025.

    • Functie Maatschappelijk werker thuiszorg - verlenging van de werfreserve

      Goedgekeurd

      De werfreserve van één jaar voor de functie van maatschappelijk werker thuiszorg (Bv), vastgesteld in zitting van het Vast Bureau van 27 maart 2023, en verlengd in zitting van 11 maart 2024, wordt nogmaals met één jaar verlengd, van 23 maart 2025 tot en met 22 maart 2026.

    • Beëindiging arbeidsovereenkomst door opzegging - kennisname

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt akte van het ontslag door opzegging van een personeelslid in de sociale dienst.

  • Overheidsopdrachten

    • Aankoop oproepsysteem WZC en serviceflats – Goedkeuring instappen raamovereenkomst via aankoopcentrale AZO

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau keurt de instap tot de raamovereenkomst 'Installatie en onderhoud van zorgdomotica'  die Samenaankoop AZO heeft afgesloten met 25-8 Telecom IT, Durmelaan 7a te 9880 Aalter goed.

       

Namens Vast bureau,

Filip Van Eeckhout
Algemeen directeur

Kristof Pillaert
Burgemeester-Voorzitter